Λόγος Παράταιρος

«Παράταιρος ο λόγος ο δυνατός/ μέσα σε μια πολιτεία που σωπαίνει» (Γ. Ρίτσος)

«Πονηρέ πολιτευτάκια, με πουλάς και μ’ αγοράζεις κοντά 40 χρόνια… Ε, άι στο διάολο πια!»….

ellinaras-5

Όπου και να πάω με ακολουθάς. Στη δουλειά, στο σπίτι, στο καφενείο.
Μπαίνω στο super market και είσαι στην τιμή. Ταξιδεύω και είσαι στην άσφαλτο.
Πληρώνω τη ΔΕΗ και απλώνεις το χέρι. Ξοφλάω τους φόρους μου και σε βλέπω
στο πρόσωπο του υπάλληλου. Ανοίγω το μαγαζί, για πόσο ακόμα άραγε δεν ξέρω και με περιμένεις στη πόρτα. Μοναδικός πελάτης…..πάντα με το χέρι απλωμένο.
Αγκαλιάζω τα παιδιά & τα εγγόνια μου και τρέμει η ψυχή μου.
και γω απλά……σε καταριέμαι.
Κοντά 40 χρόνια κυνηγάω το Όνειρο….Την Ελπίδα….την προοπτική.
Μεροκάματο, ασφάλεια, κεραμίδι, σπουδές, Αξιοπρέπεια, Ελευθερία, Δημοκρατία.
Και λίγη χαρά ρε γαμώτο!!!!!!!. Ένα τέταρτο, ρε πούστη μου. Όχι παραπάνω.
Σαράντα χρόνια με εξαπατάς….Με απειλείς και με εκβιάζεις.
images νΜε βρίζεις. Με υποτιμάς ρίχνοντας το φταίξιμο της πολιτικής σου σε πρόσωπα, όπως του Άδωνη, του Στουρνάρα, του Θεοχάρη, και από την άλλη κλείνεις τη βουλή της αμαρτίας, για να παραγράψεις πονηρέ Π(ω)λ(η)τικέ τα εγκλήματα διαρκείας των συνέταιρων σου, κουράστηκες από το σώσιμο βλέπεις …..Και συνεχίζεις να με βιάζεις….μου έγινε συνήθεια & είναι επικίνδυνο αυτό.
Είσαι δίπλα μου. Και απέναντι…..Μοναδικό βραβείο της Ζωής μου & των επιλογών μου. Ναι…σε σένα το λέω…Βρομιάρη Π(ω)λ(η)τικέ βολεμένε.
Με οδήγησες στη Καταστροφή και τώρα ρίχνεις
την Ευθύνη σε μένα. Το μεγάλο & εύκολο ένοχο. Διάλεξες να υπηρετήσεις τους Ολίγους. Τη Διαπλοκή και τη Διαφθορά. Τους Ξένους.
Ποτέ…ΕΜΕΝΑ…..Με θέλεις μόνο να σε νομιμοποιώ με την καταραμένη ψήφο μου
Τώρα μου (ξανά) λες πως αν δεν (ξανά) υποταχθώ
θα Καταστρέψω ΕΓΏ τη Χώρα…ότι, τέλος πάντων, άφησες λωποδύτη πολιτικάντη από Αυτήν.
Ο Χ Ι. Δεν σε Αντέχω. Δεν σε Συγχωρώ…..Αλλά σε ανέχομαι και μη ρωτάς γιατί.
Μού ‘ρχεται να σε Μαχαιρώσω…Να σε Αφανίσω…να Απαλλαγώ.
Αλλά Θα κάνω κάτι καλύτερο.
Οι εκλογές κατά πως πάει το πράγμα είναι κοντά.
Τότε θα λογαριαστούμε. Στη κάλπη.
ΟΡΙΣΤΙΚΑ. Και σε…πληροφορώ…πως τούτη τη φορά
ΔΕΝ θα είμαι μόνος…Θα πάρω και παρέα…Το γείτονα, το συνάδελφο, το φίλο.
ΜΑΖΙ στη Κάλπη…ΜΑΖΙ και στους ΔΡΟΜΟΥΣ.
Όπου και να χρειαστεί…Μαζί θα σε ΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ…
Βρομιάρη Υποταγμένε Χεσμένε Π(ω)λ(η)τικέ…
Δυνάστη 40 χρόνων με την ψήφο μου φυσικά. Ας πρόσεχα…

*(Το κείμενο είναι του αγαπητού μου φίλου, Φάνη Νταρλαδήμα, που ευχαρίστως μου το «δάνεισε» από τη σελίδα του στο fb)

Single Post Navigation

Σχολιάστε

