Λόγος Παράταιρος

«Παράταιρος ο λόγος ο δυνατός/ μέσα σε μια πολιτεία που σωπαίνει» (Γ. Ρίτσος)

Ακροδεξιές «μπαλταδιές» Μπαλτάκου…

Είμαστε μια ωραία ακροδεξιά «ατμόσφαιρα»!

Είμαστε μια ωραία ακροδεξιά «ατμόσφαιρα»!

Τούτη τη φορά ο κ. Μπαλτάκος είναι βιντεοσκοπημένος πρωταγωνιστής ενός μονόπρακτου με συμπρωταγωνιστή τον κ. Κασιδιάρη. Κοφτές φράσεις, γλωσσική ωμότητα, συνωμοτικό ύφος στο ημίφως κτλ. Κατάφεραν άραγε να παγιδεύσουν οι χρυσαυγίτες κοτζάμ γενικό γραμματέα της κυβέρνησης που έχει δώσει λόγους να θεωρείται ξεσκολισμένος και όχι απονήρευτος, μπασμένος και όχι πτωχός τω πνεύματι; Ολα είναι πιθανά στον ωραίο κόσμο μιας ακροδεξιάς με πολλά πρόσωπα, πολλά προσωπεία και πολλούς συνιδιοκτήτες• άλλους φανερούς, όπως ο κ. Κασιδιάρης, και άλλους κρυφούς – ολίγον κρυφούς, όπως ο Μπαλτάκος, ο Βορίδης, ο Γεωργιάδης, ο Φαήλος, ή ελαφώς περισσότερο, όπως ουκ ολίγοι άλλοι στον ακροδεξιό «μπαχτσέ» τους!
Μακιαβελισμός Νο 1, λοιπόν, η παγίδευση του κ. Μπαλτάκου από οικείους του. Μακιαβελισμός Νο 2 το παιχνίδι του κ. Γενικού με τη Χ.Α., στο πλαίσιο του οποίου κάρφωσε τον πρωθυπουργό. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι τα είπε για να ξεμπερδεύει. Οι της Ν.Δ., ταραγμένοι, επινόησαν την εξήγηση πως «είχε προσωπική ατζέντα», λες και ο κ. Μπαλτάκος σχεδίαζε να κατέβει για περιφερειάρχης ή να ιδρύσει κόμμα. Θολά νερά και ρυπαρά, όπως και να ’χει. Ο,τι πρέπει για τον χρυσαυγίτικο μύλο.
Αλλά οι «μπαλταδιές» του κ. Μπαλτάκου με τα Χρυσάβγουλα δε θα ξεπεραστούν δίχως πολιτικές συνέπειες για το κόμμα του ακροδεξιού Σαμαρά… Θα πληρώσουν τα εκλογικά «επίχειρα» κι αυτό θα φανεί σύντομα στις ευρωεκλογές. Ο λαός καταλαβαίνει κι όσο κι αν προσπαθούν «λυτοί και δεμένοι» να μας πείσουν ότι ο Μπαλτάκος έδρασε αυτόνομα δεν θα τα καταφέρουν.

Όπως γράφει και ο Στάθης στο κλείσιμο του χθεσινού του άρθρο στο enikos.gr:
«για να τελειώνει αυτή η ιστορία (ώσπου κάποια άλλη να μας σκάσει κεραμίδα στο κεφάλι), εμένα δεν με λένε Μπαλτάκο, δεν είμαι αναλώσιμος, δεν με λένε Αθανασίου, Δένδια και Βενιζέλο, εμένα με λένε Σαμαρά και είμαι εγώ όλοι αυτοί, και είμαι εγώ όλοι οι άλλοι, ο Γεωργιάδης, ο Βορίδης, η Τζαβέλα, ο Γιακουμάτος, οι αντάρτες του γάλακτος, τα προεδρικά διατάγματα, τα παιδιά που πεινάνε, εγώ είμαι όλα αυτά κι όλα τ’ άλλα, εγώ είμαι η πολιτική της Μέρκελ και με λένε Αντώνη Σαμαρά».

Οι δημοκρατικοί και οι προοδευτικοί ψηφοφόροι καταλαβαίνουν καλά ότι δεν πρόκειται για ένα «Μπαλτάκος- gate» αλλά για ένα «Σαμαράς- gate»!

 

Single Post Navigation

Σχολιάστε

