Λόγος Παράταιρος

«Παράταιρος ο λόγος ο δυνατός/ μέσα σε μια πολιτεία που σωπαίνει» (Γ. Ρίτσος)

Τα φασιστικά «κατηχητικά» της Χ. Α. και η απάντηση της κοινωνίας και των εκπαιδευτικών…

nazismo-e-neonazismo

Οι εικόνες του «κατηχητικού του μίσους», με μικρά παιδιά να μυούνται στο τρίπττυχο «αίμα – τιμή – Χ.Α.» απασχόλησαν την επικαιρότητα όλη την προηγούμενη εβδομάδα. «Σάλος», «Αποτροπιασμός», «Κατακραυγή» ήταν οι τίτλοι που κυριάρχησαν. Τη χρυσαυγίτικη «Διάπλαση Των Παίδων» καταδίκασαν πολιτικά κόμματα, πλην της Νέας Δημοκρατίας (πώς να αποδοκιμάσει η ακροδεξιά του Σαμαρά που φελτράρει ολοφάνερα με τη φασιστική ατζέντα των χρυσαυγιτών!) , ενώ ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου έκανε μια προσεκτική δήλωση καταδίκης, χωρίς να κατονομάζει τη Χ.Α.

Όμως το κύριο πρόβλημα δεν είναι αν αποδοκιμάζει η Ν.Δ. του Σαμαρά και πόσο «προσεκτική» είναι η δήλωση του υφυπουργού της Παιδείας… Το μεγάλο πρόβλημα είναι αν, σαν δημοκρατική, προοδευτική κοινωνία, θα αποδεχτούμε και θα ανεχτούμε να υπάρξει και να διαδοθεί η χρυσαυγίτικη «φασιστική παραπαιδεία» που θα οδηγήσει διά της νεοναζιστικής κατηχήσεως χιλιάδες ίσως ελληνόπουλα σε πολύ επικίνδυνους «παιδαγωγικούς» ατραπούς.

Τα «χρυσαυγίτικα σκυλιά» έχοντας σαν «παιδαγωγικό» πρότυπο τη χιτλερική ναζιστική νεολαία και τη μεταξική Ε.Ο.Ν., επιχειρούν δια της κατηχήσεως του μίσους και της εθνικιστικής υστερίας την «παιδαγωγική λοβοτόμηση» των μικρών μαθητών (τους) και τη δημιουργία μελλοντικών «μελανοχίτονων», νεοναζιστών, πολιτών.

Πρωτίστως η κοινωνία οφείλει να αντιδράσει προς αποτροπή αυτού του παιδαγωγικού εγκλήματος, ο κάθε δημοκρατικός και προοδευτικός πολίτης και κυρίως οι εκπαιδευτικοί έχουν χρέος να αντιδράσουν δυναμικά σε κάθε πόλη ή κωμόπολη για την αποτροπή της ίδρυσης και λειτουργίας χρυσαυγίτικων νεοναζιστικών κατηχητικών.

20080419192223_metaxas-013Τα άμοιρα παιδιά που πάνε (ή που θα πάνε) να παρακολουθήσουν μαθήματα μυθολογίας(!) και, προσεχώς, Ιστορίας από τους νεοναζιστές της Χρυσής Αυγής δεν φταίνε σε τίποτε. Μικρά παιδιά είναι, αμέριμνα, ανυποψίαστα. Αλλά εκείνοι οι έρμοι οι γονείς, πού τα στέλνουν τα παιδιά τους; Θεωρούν το σχολείο τόσο ανεπαρκές ώστε να μη δίνει στα τέκνα τους τη θεμελιώδη μάθηση και γνώση; Τι καπνό φουμάρουν οι δυστυχείς που εμπιστεύονται τα σπλάγχνα τους σε ημιεγγράμματους, και σύμφωνα με τα λόγια και τις πράξεις τους, ημιπολιτισμένους και αμόρφωτους ανθρώπους; Τι προσδοκάνε να μεταδώσουν στα παιδιά τους αυτά τα απελέκητα ξύλα;

Λένε ότι δεν διδάσκουν οι ίδιοι (αυτό, δα, έλειπε) και ότι έχουν συνεργάτες παιδοψυχολόγους και παιδολόγους και παιδοψυχαγωγούς (και δεν συμμαζεύεται) οίτινες διδάσκουσιν εις τους παίδας «μυθολογία, ιστορία» και, παρακαλώ αυτοί οι νεοπαγανιστές, «χριστιανική πίστη». Δεν αντιλαμβάνονται οι γονείς (σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται να είναι, απλώς, εξαπατημένοι) ότι στέλνουν τα παιδιά στο στόμα του λύκου; Στη μισαλλοδοξία, τον φανατισμό, το στραπατσάρισμα των τρυφερών συναισθημάτων που οφείλει να ανακαλύψει, να νιώσει, να καλλιεργήσει και μεταλαμπαδεύσει, τέλος, το κάθε παιδί;

Ποιο σκοτάδι έχει τυφλώσει τον νου τους; Ποιος κακός δαίμονας τους έπεισε ότι οι χρυσαυγίτες μπορούν να υποκαταστήσουν τον κρίσιμο θεσμό της Παιδείας; Οι ίδιοι βέβαια είναι υπεύθυνοι για την παιδεία των βλασταριών τους, αλλά δεν τους ενοχλεί εάν αυτά (τα βλαστάρια) μυούνται στο μίσος κατά αλλόφυλων, αλλόθρησκων, αλλόδοξων γενικά;

Όπως προανέφερα πρωτίστως τη σκληρή απάντηση στους χρυσαυγίτες νεοναζιστές που φιλοδοξούν να το «παίξουν» και παιδαγωγοί (τρομάρα τους!) πρέπει να τη δώσουν οι εκπαιδευτικοί, και ήδη οι πρώτες αντιδράσεις τους καταγράφτηκαν. Παραθέτω παρακάτω αποσπάσματα από πρόσφατο σχετικό ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε στην «Εφημερίδα των συντακτών»:

 getImage βν«Ο φασισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος μέσα στα σχολεία εκμεταλλευόμενος τα κενά, τις αντιφάσεις και τις δυνατότητες που του παρέχει ο θεσμός της εκπαίδευσης» μας λένε εκπαιδευτικοί και μαθητές από την «Πρωτοβουλία Καλλιθέας Ενάντια στον Φασισμό και τη Ρατσιστική Βία», αναφέροντας κάποιες αιτίες: «H λειτουργία του σχολείου ως προπαγανδιστικού μηχανισμού αναπαραγωγής και διάδοσης εθνικιστικών αντιλήψεων· η επιδίωξη του κράτους να καταστήσει τα σχολεία χώρους ερμητικά κλειστούς απέναντι σε κάθε κοινωνικό προβληματισμό· η απαξίωση της δουλειάς των εκπαιδευτικών και οι θεσμικές παρεμβάσεις εναντίον των προσπαθειών που γίνονται από εκπαιδευτικούς για να ξεπεραστούν οι διακρίσεις που δημιουργεί ο θεσμοθετημένος ρατσισμός…»

Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά: «Το σχολείο της αλληλεγγύης και της αντίστασης. Το σχολείο των μαθητικών κινητοποιήσεων και των απεργιών των εκπαιδευτικών. Το σχολείο που φέρνει κοντά τον μετανάστη και τον ντόπιο μαθητή, σε σχέσεις συνεργασίας, φιλίας και συμπαράστασης. Το σχολείο των μαθητών και των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο αντιφασιστικό κίνημα. Το σοκ που προκαλεί η διείσδυση των φασιστών στα σχολεία δεν πρέπει να μας κάνει να ξεχνάμε ότι αυτό, το “άλλο” σχολείο, του αγώνα και της αμφισβήτησης, είναι ο “κανόνας”, ενώ το σχολείο του αυταρχισμού και του φασισμού είναι η “εξαίρεση” που πρέπει να εξαλείψουμε».

«Είναι φανερό ότι η Χρυσή Αυγή δεν θέλει ελεύθερα σκεπτόμενους πολίτες, αλλά χειραγωγημένα άτομα που καθώς δεν έχουν ακόμη αναπτύξει λόγω ηλικίας δυνατότητα ελέγχου και κρίσης της πληροφορίας, καθίστανται εύκολα πειθήνια όργανα» μας λέει ο καθηγητής της Ζ” ΕΛΜΕ Διονύσης Πανταζόπουλος, από το «Αντιφασιστικό Μέτωπο Παιδείας». «Ασελγούν με άνεση πάνω στις ψυχούλες τους με το δικαίωμα που θεωρούν ότι έχουν ως γονείς. Το έχουν πράγματι; Στις ΗΠΑ αφαιρέθηκε η επιμέλεια των παιδιών ενός ζεύγους διότι οι γονείς τα ανέτρεφαν με ναζιστικό τρόπο» καταλήγει, προσθέτοντας ότι η χρυσαυγίτικης έμπνευσης εκστρατεία στέρησης της ιθαγένειας από τα παιδιά των μεταναστών τα αφήνει έκθετα στο ρατσιστικό μίσος, με συνενοχή της κυβέρνησης.

big29«Η καλλιέργεια του ορθού λόγου είναι το βασικό μέσο αντιμετώπισης του ναζιστικού ανορθολογισμού» μας λέει ο καθηγητής Παιδαγωγικής του ΑΠΘ Γιώργος Τσιάκαλος. «Αυτό σημαίνει για τα σχολεία υιοθέτηση αναλυτικών προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας που προωθούν την κριτική και επιστημονική σκέψη σε όλα τα μαθήματα. Στη διδασκαλία της γλώσσας σημαίνει υιοθέτηση του Κριτικού Γραμματισμού, στη Βιολογία κατανόηση των βασικών νόμων της εξέλιξης και της ενότητας του ανθρώπινου είδους, στα Αρχαία Ελληνικά ανάδειξη του ανθρωπιστικού τους περιεχομένου και, ταυτόχρονα, αποκάλυψη της προσπάθειας κατάχρησης και εξευτελισμού της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας και Γραμματείας από τους παλαιούς και τους σύγχρονους ναζί. Η ναζιστική ακροδεξιά είναι πολέμια της ισότητας των ανθρώπων: κάποιοι λίγοι είναι, δήθεν από τη φύση, προορισμένοι να είναι αρχηγοί, άλλοι να είναι υπήκοοι και εκτελεστές διαταγών, και, τέλος, πολλοί, όπως οι ανάπηροι, να μην έχουν καν δικαίωμα στη ζωή. Αυτό πρέπει να γίνει γνωστό στους μαθητές και στις μαθήτριες. Όσο πιο γρήγορα εφαρμοστούν στα σχολεία τα παραπάνω τόσο πιο γρήγορα θα απαλλαγεί η χώρα από το ντροπιαστικό φαινόμενο του ναζισμού».

Κλείνω με τη ρήση του μεγάλου Γερμανού θεατρολόγου και διανοούμενου, Μπέρτολντ Μπρεχτ: «Ελευθερία για όλους, αλλά καμιά ελευθερία για το φασισμό και τους φασίστες, τους κήρυκες του μίσους, της μισαλλοδοξίας και του πολέμου».

*Είναι δυνατόν να υπάρχουν γονείς που θέλουν να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους σαν μελλοντικούς εγκληματίες!

getImage

Το γλυπτό με τα 82 χάλκινα αγάλματα, 40 αγόρια και 42 κορίτσια, των παιδιών του Λίντιτσε της Τσεχοσλοβακίας που θανατώθηκαν στους θαλάμους αερίων των χιτλερικών, στέκει στο μαρτυρικό χωριό για να θυμίζει τη «σχέση» του ναζισμού με τα παιδιά.

 

Advertisements

Single Post Navigation

6 thoughts on “Τα φασιστικά «κατηχητικά» της Χ. Α. και η απάντηση της κοινωνίας και των εκπαιδευτικών…

  1. ΑΓΓΕΛΙΚΗ on said:

    Η Χρυσή Αυγή δεν ήρθε από το πουθενά • – είναι το πρόσωπο αυτού που ήδη υπήρχε από κάτω. • Μορφοποιεί και επισημοποιεί αυτό που είχε ήδη συμβεί • χρόνια τώρα • στην κοινωνία μας: • αγένεια • ανομία • επιθετικότητα • χυδαιολογία και χυδαιοπραξία • ασυδοσία. • Αυτό ήρθε να εκπροσωπήσει η Χρυσή Αυγή • εξ ου και η απήχησή της. • Είδ’ ο γύφτος τη γενιά του.
    (ΥΠΟΒΟΛΕΙΟ, Tου Βασίλη Αγγελικόπουλου)

  2. Καλημέρα Αγγελική!… Ωραία, από την ποίηση στην πολιτική, λοιπόν… Δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει μ’ όσα επισημαίνει ο Αγγελικόπουλος… Κι εγώ πάντα πίστευα ότι ο ρατσιμός και ο φασισμός είναι διάχυτος στην ελληνική κοινωνία… Είμαστε ένας λαός χωρίς παιδεία, κι αυτό φαίνεται από την «καφρίλα» που επικρατεί γύρω μας στην καθημερινότητα… Ο πολιτισμός ενός λαού φαίνεται πρωτίστως από το πώς συμπεριφέρεται στην καθημερινότητά του…
    Τώρα, με τον Αγγελικόπουλο έχω σοβαρές διαφωνίες σε πολλά άλλα ζητήματα της πολιτικής επικαιρότητας, είναι ένας δημοσιογράφος της συστημικής εκσυγχρονιστικής δημοσιογραφικής ελίτ… Για παράδειγμα, υποστηρίζει ότι «η βία είναι η ίδια απ’ όπου κι αν προέρχεται», ταυτίζοντας έτσι την εγκληματική βία της Χ.Α. με τους αγώνες και τις αντιδράσεις του λαϊκού κινήματος…. Στόχος: να ταυτιστεί η Αριστερά με τις φασιστικές πρακτικές της Χ.Α., πράγμα ανιστόρητο και απαράδεκτο!
    Καθώς φαίνεται διαβάζεις την Καθημερινή… Κι εγώ τη διαβάζω (δικτυακά) κυρίως όμως για να διαβάσω τα άρθρα δυο τριων δημοσιογράφων που πολύ εκτιμώ, όπως π.χ. του Παντελή Μπουκάλα και του Νίκου Ξυδάκη…
    Κλείνω επιστρέφοντας και πάλι στη Χ.Α. παραθέτοντας ένα ποίημα του Νίκου Εγγονόπουλου….Ο τίτλος του ποιήματος είναι: «Δοκίμιο περί της ανισότητας των ανθρώπινων φυλών», είναι αντιγραφή του τίτλου ενός δοκιμίου του Γάλλου συγγραφέα και διπλωμάτη Ζοζέφ- Αρτύρ Γκομπινώ (1816-1882), από το οποίο άντλησαν ιδέες οι ναζιστές. Ο δε υπότιτλος του ποιήματος θέτει το λησμονημένο ερώτημα: «Ξεχνιέται ο Αδόλφος Χίτλερ;».
    «αλήθεια – των αδυνάτων αδύνατο –
    Ποτές δεν εκατάφερα να καταλάβω
    Αυτά τα όντα που δεν βλέπουνε
    Το τερατώδες κοινό γνώρισμα τ’ ανθρώπου
    – το εφήμερο
    της παράλογης ζωής του –
    κι ανακαλύπτουν δια φορές
    γιομάτοι μίσος- διαφορές
    σε χρώμα δέρματος φυλή
    θρησκεία».

  3. ΑΓΓΕΛΙΚΗ on said:

    Ομολογώ το …κρίμα μου: Παίρνω ανελλιπώς την Καθημερινή της Κυριακής σχεδόν
    μ ό ν ο για τον Παντελή Μπουκάλα, που η διαύγεια της (πολιτικής του) σκέψης επιδρά κατευναστικά συνήθως πάνω μου -και μου αρέσουν και οι στίχοι του-, όπως και του παρακείμενού του Ξυδάκη.

    Στο σπίτι μας κυκλοφορεί πολύ έντυπο, από εφημερίδες μέχρι (χιλιάδες) βιβλία. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί …»Το χάρτινο σπίτι».
    http://www.critique.gr/index.php?&page=article&id=313

    Στο «διά ταύτα» τώρα: Έχω επιλέξει να επικεντρώνομαι, όσο μεγαλώνω, σε ό,τι με ενώνει με τους άλλους, που είναι και το πιο δύσκολο. Έτσι κι αλλιώς, μας χωρίζουν πολλά, από την απόσταση μέχρι τη …νοοτροπία!
    Αυτά ως εισαγωγή για να πω ότι, από όλον τον Αγγελικόπουλο, διάλεξα να παραθέσω τέσσερις μόνο σειρές, που ταιριάζουν με τη σκέψη μου -και όπως φαίνεται και με τη δική σας. Κατά τ’ άλλα, καθένας μας είναι μια ολότητα με τις αντιφάσεις της, (δηλ. άνθρωπος, με μια λέξη) και δε σημαίνει ότι αποδέχομαι κάθε φορά εν λευκώ τις απόψεις κανενός.

    Νομίζω ότι είμαι σε αρμονία με τη συνείδησή μου αλλά και με το Ρίτσο:

    …εμείς δεν τραγουδάμε/ για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου,/ απ’ τον κόσμο./ Εμείς τραγουδάμε/ για να σμίξουμε τον κόσμο.

    • Καλημέρα, Αγγελική!… Εντάξει, δεν είναι δα και μεγάλο κρίμα να διαβάζεις και τον Αγγελικόπουλο… Και εγώ τους διαβάζω όλους, μ’ εξαίρεση ίσως εκείνον τον Πάσχο τον Μανδραβέλη, που δεν τον αντέχω… Τώρα, τον Παντελή Μπουκάλα τον γνωρίζω και προσωπικά, καθώς τον προσκάλεσα αρκετές φορές σαν ομιλητή σ’ εκδηλώσεις που διοργάνωσα, σαν Σχολικός Σύμβουλος της δημόσιας εκπαίδευσης, τόσο στη Λάρισα όσο και στο Βόλο που μένω… Εκτός από πολύ καλός δημοσιογράφος και ποιητής είναι και πολύ καλός άνθρωπος, λαϊκό παιδί, που κατάφερε από οδοντίατρος που σπούδασε να μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους μελετητές της αρχαιοελληνικής γραμματείας όσο και της σύγχρονης λογοτεχνίας.
      Και στο δικό σπίτι υπάρχουν πάρα πολλά βιβλία, δεν μπορώ όμως να πω ότι το «χάρτινο» σπίτι, όπως το δικό σου. Διάβασα και διαβάζω πάρα πολύ λογοτεχνία, τα τελευταία χρόνια έχω περιορίσει αρκετά την πεζογραφία, κυρίως για λόγους διαχείρισης του χρόνου που δεν «περισσεύε騻 και σχεδόν το 80% των αναγνώσεων μου είναι η ποίηση- η μεγάλη μου αγαπημένη!
      Προσπάθησα, μα το link που ‘στειλες δεν άνοιγε (ούτε από την Coogle), αλλά τελικά κατάφερα και μπήκα από το fb και διάβασα την ωραία παρουσίαση του «χάρτινου σπιτιού», του Κάρλος Μαρία Ντομίνγκες.
      Σε ό, τι αφορά τώρα το ζήτημα της Χ.Α. και γενικότερα της ξενοφοβίας και του ρατσισμού, θέλω να σου πω ότι συμμετέχω ενεργά εδώ και χρόνια σε αντιρατσιστικές ή αντιφασιστικές οργανώσεις…. Θεωρώ τον κίνδυνο της ακροδεξιάς και του φασισμού πολύ μεγάλο… Το αυγό του φιδιού πλέον έπαψε να επωάζεται, το τσόφλι έσπασε, και το τέρας κυκλοφορεί ανάμεσά μας… Ευθύνη κάθε δημοκρατικού και προοδευτικού πολίτη να αντιδράσει, να μην αφήσουμε να μας «καταπιεί» το τέρας.
      Μπορείς στις παρακάτω διευθύνσεις να διαβάσεις δυο παλιότερες σχετικές αναρτήσεις μου:
      Η πρώτη με τίτλο, «Το «Μαουτχάουζεν» του Ιάκωβου Καμπανέλη, ο Γκέμπελς και η Χρυσή Αυγή…»:
      https://itzikas.wordpress.com/2012/12/02/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%87%CE%AC%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%B5%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%B2%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD/
      Η δεύτερη με τίτλο, «Ο Μπρεχτ, ο Πρίμο Λέβι και η (νεοναζιστική) Χρυσή Αυγή….»:
      https://itzikas.wordpress.com/2012/04/24/%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%B5%CF%87%CF%84-%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%AF%CE%BC%CE%BF-%CE%BB%CE%AD%CE%B2%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9/
      Όπως κι εσύ έκλεισες ποιητικά (με Ρίτσο), κλείνω κι εγώ τούτο το σχόλιό μου με στίχους σχετικούς με το δράμα που περνά, σε τούτους τους πολύ δύσκολους μνημονιακούς καιρούς, η χώρα μας και ο λαός της:
      -«Το άδειο μας σφίγγει από παντού στο βάθος δεν υπάρχει κήπος/ μονάχα η επανάληψη μες στους σκληρούς καθρέφτες», (Βύρων Λεοντάρης)
      -«…Η γη “δική” σας,/ η θάλασσα “δική” σας/ και “δικός σας” ο ουρανός.
      Μα τι θα μείνει από σας, τι θα μείνει;
      Με τι παλέψατε σ’ αυτή τη γη,
      Με ποιες στρίγγλες μοίρες τα βάλατε;
      Ξεδιπλώστε, λοιπόν, τη φωνή σας στον άνεμο.
      Πού ειν’ οι χαρές σας,/ πού ειν’ τα βάσανά σας,
      πού είναι οι έρωτές σας,/ πού είναι τα τραγούδια σας,
      σκουπίδια πολυτελείας;».
      (Βύρων Λεοντάρης, Ψυχοστασία, Ύψιλον)
      -«Φτώχεια φωτιά φαρμάκι ο τόπος./ Μονόξυλα οι Έλληνες μες στα χρώματα των επιγραφών/ κι ο έρωτας τελευταία ελπίδα…» (Ν. Καρούζος, Ποιήματα, Ίκαρος).
      Κι εγώ….
      -«Ανάβω στίχους να ξορκίσω το κακό που πλάκωσε στη χώρα», (Γ. Ρίτσος, Μονόχορδα).
      Υ.Γ.: Ελπίζω να μη σε κούρασα… Αν έχεις δική σου ιστοσελίδα ή σελίδα στο fb ενημέρωσέ με, αν το θέλεις βέβαια, να τα λέμε κι από κει… Ευχαριστώ!

  4. Τα «κατηχητικά» του μίσους θα μπορούσαν κάλλιστα να γίνονταν στα μουλωχτά. Να μαζεύονταν 5-10-100 από δαύτους, να μοίραζαν «ενημερωτικά» φυλλάδια, να έκαναν συζητήσεις, να αντάλλαζαν απόψεις (του στυλ: κρα-κρα, μπεεεε, γκρρρρ, Μμμμμμμμ, ουγκ κλπ) και κανείς δεν θα έδινε σημασία. Ο καθένας μπορεί να είναι όσο μαλάκας επιθυμεί, μη του πάμε κόντρα.

    Το θέμα είναι να κάνουν βαβούρα, να ενοχλήσουν τους γύρω. Συνηθίζεται σε αγέλες ζώων να πηγαίνουν όλα μαζί γρυλίζοντας και ουρλιάζοντας, για να τρομάξουν τους υπόλοιπους και να τους τρέψουν σε φυγή.

    Δεν αποκλείεται τα «κατηχητικά» να δημιουργήθηκαν κατόπιν επιθυμίας των «γονέων». Να ήθελαν να περάσουν και στα παιδιά τους τα …«ιδεώδη» του ναζισμού που ασπάζονται οι ίδιοι και να ζήτησαν από τους πλέον διαβρωμένους να αναλάβουν τη διοργάνωση.

    Οι «εκπαιδευτικοί» (του κώλου) είναι και οι ίδιοι χρυσαυγίτες. Δεν θα απευθύνονταν πουθενά αλλού για να «διαπλάσουν» τα παιδιά των ψηφοφόρων τους.

    Λυπάμαι αυτά τα παιδάκια (σήμερα, αύριο ως ενήλικες θα τους σιχαίνομαι) που μη έχοντας τρόπο αντίδρασης και κριτική σκέψη, θα ενστερνιστούν από πολύ νωρίς τις αθλιότητες με τις οποίες θα τα μπολιάσουν. Βλέπω να δημιουργείται ένας στρατός από βλαμμένα που σε λίγα χρόνια το σύστημα θα αρχίσει να τα χρησιμοποιεί για καταστολή εξεγέρσεων.

    Και επειδή οι κοινωνία βράζει, πολύ σύντομα τα βλαμμένα θα γίνουν το μακρύ χέρι του συστήματος!

    • Γεια σου, Πέτρο… Ναι, ίσως θα βρεθούν αρκετοί μαλάκες- γονείς που θα στείλουν τα παιδιά τους να «σταβωθούν» στα «χρυσαυγίτικα κατηχητικά»… Είναι όλοι αυτοί που το μόνο που μπορούν να αρθρώσουν ως λόγο είναι βρυχηθμοί (μπεεε, γκρρρ, ουγκ, κτλ., όπως γράφεις και συ)… Τα «χρυσαυγίτικα σκυλιά- δάσκαλοι» το μόνο που μπορούν να μεταδώσουν στα άμοιρα αυτά παιδάκια είναι μίσος και ναζιστική νοοτροπία, που θα τα μετατρέψουν σε αυριανούς «χιτλερίσκους»!
      Τέλος πάντων, το φαινόμενο Χρυσή Αυγή, το ‘χουμε πει κι άλλη φορά, είναι πάρα πολύ επικίνδυνο για τη χώρα μας και την ελληνική κοινωνία… Αν φύγουν, που θα φύγουν κάποιοι στιγμή, οι Σαμαροβενιζελοκουβέληδες, κι αναλάβει τη δια κυβέρνη η Αριστερά (ΣΥΡΙΖΑ), αν κι αυτή αποτύχει, τότε βλέπω τους νεοναζιστές να μας δένουν χειροπόδαρα… Κι αυτή είναι η μεγάλη ευθύνη της Αριστεράς, είναι «καταδικασμένη» να επιτύχει, ειδάλλως αλίμονό μας…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: